آخرین اخبار
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
بازدید:۶۳۰۷۶
مبینا نعمت زاده تکواندوکار ایران در المپیک پاریس از شرایط آمادگی جسمانی خود پیش از شروع مسابقات توضیح داد.
کد خبر : ۱۰۳۱۳۷

نعمت زاده: حضور پدر و مادرها در اردو سورپرایزی بود که ما را با انگیزه به پاریس فرستاد

به گزارش صد آنلاین،  بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس این روزها در حالی به میزبانی کشور فرانسه در حال پیگیری است که تیم ملی تکواندو ایران قرار است در کمتر از ۱۰ روز آینده با ترکیب مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان ۴ المپیکی تکواندوی ایران به روی شیاپ چانگ بروند.


مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان در المپیک پاریس، از شرایط آمادگی جسمانی خود پیش از شروع مسابقات گفت:

خدا را شکر که همه شرایط من خوب است. تقریبا پیش از شروع مسابقات به ۹۵ درصد آمادگی رسیده ام. در این مدت واقعا شرایط سختی داشتیم و تمرینات سختی را در این پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه با این تمرینات تغییرات را در خودم حس میکنم.

وی در ادامه افزود:

با دعای خیر مردم و حمایت مسولان فدراسیون و ورزش در این المپیک به روی شیاپ چانگ خواهیم رفت، انشالله که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

نعمت زاده در پاسخ به این سوال که چقدر از ۱۶ تکواندوکار حاضر در ‌وزن ۴۹- کیلوگرم شناخت دارید، گفت:

تمام ۱۶ تکواندوکار که همه آنها حریفانم هستند را آنالیز کرده ام. با ۱۰ نفر از آنها در مسابقات مختلف مبارزه کرده ام؛ هشت نفر را شکست داده ام و در ۲ بازی هم نتیجه را واگذار کرده ام. تمام تلاشم را میکنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان صحبت های خود از حضور پدر و مادر ملی پوشان اعزامی به پاریس، در اردوی مرحله آخر تمرینات تیم ملی ابراز خوشحالی کرد و گفت:

حضور سرزده پدر و مادر ملی پوشان اعزامی به پاریس در اردوی مرحله آخر واقعا ما را شگفت زده کرد. من در اردوها از راه دور با پدر و مادرم در ارتباط بودم اما اطلاع نداشتم که قرار است به صورت سرزده در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند. این موضوع قبل از رسیدن ما به پاریس انجام شد و خیلی ما از این کار مسئولان فدراسیون خوشحال شدیم و با روحیه بالا راهی پاریس شدیم. امیدوارم در پایان المپیک پاریس توانسته باشم دل همه مردم و خانواده ام را خوشحال کرده باشم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها